pyret on semesta..

Då var helgen över igen då...typ.

Nån timmes trekronorkik kvar bara, innan jag ska ta min migrän och slumra lite.

Hoppas på en frisk och kry dag imorrn för både kakan och mig, han har ju tandbajsat fram hela den gånga veckan. Stackarn.

Men nu verkar tänderna vara aklimatiserade i hans lilla mun så att tarmarna funkar som vanligt igen.

Inte kul att "do the nr 2" 16 ggr på ett dygn:(

 

Viggs ska på dagis imorrn igen, nu är de på riktigt. Jag ska dit och lämna som en förälder som lämnar och inte som en förälder som lämnar på inskolningstestning...=D
Stora grappen.


......



Vad har vi gjort i helgen då??!

INte så spec mycket som vanligt. Den där förbannade jävla fotbollen tar ju i princip en hel dag (MINST) per helg, själva matchen är ju egentligen bara 90 min. Men de ska laddas, donas, bytas om, värmas upp, ha halvtid, duscha och snackas en jävla massa... så då har i princip hela den för viggo pigga och vakna delen av sön gått.
Sen är de ju back to normalt imorrn igen.
Kanske inte ska vara allför bitter att man är "familj" sådär 1 av 7 dagar i veckan...MEN DE ÄR JAG ÄNDÅ...tycker de är svintrist och värdelöst.
Ajja..



...


I lördags var vi iaf med varandra, hela familjen. Tog en cykelpromenadsväng genom sala och stadsparken på förmiddagen. Då såg vi några som matade änderna och kom på att det var en skoj grej att göra efter lunch.
Så efter en smaskig tacopajslurre så drog vi ner på stan en sväng. Fick kaffe hos mormor och morfar och så köpte vi ett par flecebrallor till viggo att ha på dagis. Efter de rotade vi fram lite "inte-allt-för-fräscha-mackor" som vi matade de miljarders änderna i parken med.
Flockades som tokingar runt oss...knorre vart helt tossig, visste inte vad han skulle göra... massa mat som studsade och kvackade runt honom sådär, men han lät dem vara iaf...så gott som.







viggo kollar in ett par jeans han funderar på att slå till på vid nästa barnbidrag;P









mata mata mata mata... viggo lyckades faktiskt kasta ett par mackbitar några meter, stolt*


..............



Idag har vi (utan Danne) degat med syster yster och degat hemma, sen kom mamma, pappa och joanna över på fruksallad och glass... trevligt.

Knorre är på semester i Stingtorpet ett par dagar, lika bra när jag inte vet hur mycket jag kommer vara hemma på dgarna. Det enda som vart lite jobbigt med de var alla småtjejjerna som brukar gå ut med honom. Dem vart så ledsna när vi sa att han " PYRET " som han kallas inte skulle vara hemma på ett par dar...



.....

AVslutar med en bild på min så jävla superfräna hiphopare till son...









over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0