Ägg...

Ägg är underskattat hörrninini...
Det slog mig idag precfis som alla andra ggr jag steker eller kokar ägg att de är firbannat gott.
Vi såg att paketet med dessa vita ovala grunkor går ut i datum, så jag slog till å koka mig 3 st och danne gjorde sig en omelett på 2 st...det sista gick till lillagår´n bedandbreakfast...(om ni undra).
Iaf, det var så jäääävla gott.. ost,skink och äggmackor med paprika...måsta komma ihåg å köpa mer av allt och äta de imorrn med, som kvällsmysfika=)




......




Idag har jag jobbat igen...så nu är de paus enda till nästa frejdag innan jag drar på mig jobbkläderna igen.
Eller drar väl på dem hemma ett par ggr för att känna hur den kreativa sidan av mig får en liten kick, men annars får de hänga där de hänger.På tal om kreativa jaget så är jag klar med viggs rum..:
eller dekalen ska dit och spjälsängen ska in, men den står så bra i vardagsrummet nere än så länge. annars har man ingenstans att göra av busfröet medan man försöker göra lurre eller så...



bilder kommer nu...:

och fler efter lördag när viggs har flyttat in, så han inte tjuvkikar för mkt=)

             

 

Bara för att retas så lägger jag in småbilder, ni får helt enkelt pallra er hit och kolla "live" för att se ordentligt=)

 

..............

 

 

Nu måste jag gå och duscha, börjar lukta som en gammal strumpa med surströmming i om mig nu känns de som...:P

 

Imorrn ska  jag och viggs nog vandra till nån affär och köpa linglonger och sånt som man bör ha på kalajs, och ev baka nya kakor, eftersom min morsa totalsåga mina syltkakor...jag gilla dem, så käkar väl upp dem själv. tog 3 nyss:P

 

 

 

over and out


Kommentarer
Postat av: Joanna

trodde vi skulle köpa linglonger och baka:(.

2011-01-10 @ 21:28:47
URL: http://joannacarlssons.blogg,se
Postat av: mor/mormor

Sorry, men de blir ju bra med lite glacyr på sa jag ju... men de är fina. Puss

2011-01-13 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0