fredagsdags igen..

 

 

Blir ett kort inlägg...

 

 

Sverige har precis åkt på pisk i semin (tror jag) i hemmaVM (tror jag) av france..

 

Jag har nyss tryckt i mig en kyckling i bröd och 3 slice bussola så nu är man människa nån timme innan godissuget slår in...

 

 

Jag har haft en riktigt bra dag trots att den fysiska formen har legat på utskitet-päron nivå hela dagen.

ont i skallen, halsen, skakig i kroppen, allmnänt off, illamående och yr.. men som sagt trotts detta har jag haft en bra dag. Kan bero eller vet att de beror på att morsan och joanna har velat umgås lite med mig och mina två barnkumpaner...gillar sällskap men de är inte så ofta man lyckas styra upp träffar med folk.

 

 

 

det jag egentligen bara ville säga var att ni MÅÅÅÅÅSTE komma ihåg att rösta på viggs i ömslagstävlingen på VIföräldrar... var typ 2000 barn som tävla sist så vore ju hyffsat cooolt om han vart finalist:P

Länkar de här nedanför:   (kommer inte vara tomtrenisse på kortet om han vinner, är bara självaste ungen man röstar på)

 

 

 

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40162







Ni klickaar på länken och röstar....yheeeey=)
Lite Viggs för Alla=)


tror btw han har namnsdag idag, om det är Karl... han heter ju faktiskt Karl-Viggo egentligen!!!!




over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0