1-2-3..testning testiing

Jahaja, har lyckta uppdatera mobilen efter många försök. Så nu kan jag ladda ner lite appar igen:)
Bl.a. Wordfeud.. Heter Pippilingling om nån känner för att få pisk:P

Hoppas ni saknat mig i bloggen för nu kanske jag kan börja skruva in ett par inlägg då o då!


Chansar att lägga in en bild på mig å grabben i våra störtcoola onepieces!!!
Grabben som för övrigt har börja snacka en massa ord å meningar blandat med sitt egenpåhittade "kinesiska" språk... Samt att han har sprungit iväg å hunnit bli 1 år å 10 månader(igår)...



Pill i Pill i maggropen, nu stänger jag dagboken:P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen! ;)

Oooh va snygga ni är! :)

2011-11-17 @ 13:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0